Magam vagyok magamnál,
s  mégsem vagyok magamnál?
 
Magból lettem, s míg magra mag
elmondhatom magamnak:
Magamat meglocsoltam-könnyeimmel áztattam
Lelkemet kigazoltam-gyökerestől írtottam
Földemet is felástam
meleg fénnyel elláttam.
Ennyit tettem s hálából
Kihajtottam magamból!
 
Szerző: Margaret Kean Ream  2010.03.28. 16:54 2 komment

Címkék: vers magam irónia kínrím

A bejegyzés trackback címe:

https://rimalom.blog.hu/api/trackback/id/tr981875205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Margaret Kean Ream 2010.03.28. 16:59:00

Hát most szólj hozzá!!!!!

Secundus 2010.06.11. 17:26:27

Magam, gama, magad adom?
Rogyadozom.

Nagyon tetszik. Jólenne még több ilyen! :)
süti beállítások módosítása